یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

یاسمین

دخملیا

1393/3/11 11:29
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل کوچیکم

عزیزم انقد شیطون شدی شکر خدا که نگو از پست بر نمیام دیگه بابایی میگه من که بچگیام آروم بودم این وروجک کپی بچگیا خودته منم چی بگم انگار راست میگه خوب چشمکخندونکعزیزم انقدر ماشالله تر و فرزی که خدا میدونه البته مونده به مامی برسی ها یادش بخیر بچگیام خجالت

عزیزم آجی که میگه بریم دستشویی تا اون با ناز و اروم آروم بره تو رفتی بالا پله ها صدا میکنی سعید بیا (به آجی میگی سعید ) عزیزم اگه یه وقتهایی دعوات میکنم باورت کن دیگه انرژی ندارم البته تو که کک ات نمیگزه پر رو پرو وای میسی نگام میکنی و میخندی خوب البته حقته نوش جونت که دعوات میکنم عشقم دلخور

عزیزم خودت که دیگه مستقل غذا میخوری اونم با چنگال برنج میخوری و ماست هم با چنگال دیگه خودت اوضاع لباست رو توصیف کن

هر کارم آجی میکنه میدویی تقلید میکنی

عزیزم نمیزاری بنویسم چنتا عکسهات رو بزارم تا بعد الان وایسادی پشت سرم خسته شدی

 

دخملیا

 

دخملیا

 

دخملیا

 

دخملیا

 

اینم عکسهای الانت داشتم مینوشتم رفتی ظرف بشوری

دخملیا

 

دخملیا

 

چند شب پیش بالا پیش عمه ها بودین داشتم پای فیلم تخمه میخوردم بی انگیزه اومدی پایین تا دیدی تخمه میخورم دوییدی از تختت بالش آوردی پیشم نشستی  به  تخمه خوردن

 

دخملی

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
12 خرداد 93 19:31
الاهی من فدات بشم چه بامزه تخمه می خوری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد