یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

یاسمین

وروجک من

1393/2/23 2:48
نویسنده : مامانی
567 بازدید
اشتراک گذاری

خب برسیم به شیطنت های خانم طلای من

یعنی یاسمین بزرگ بشی سانترال مانترال بشی میکشمت اینقد شیطونی و فضولی دختر یکم متانت و ناز داشته باش پدرم رو در آوردی

یعنی شدیم من و تو پت و مت و تام و جری تو میریزی من جمع میکنم خرابکاری میکنی من درستش میکنم همشم دارم دنبالت میدوئم

کابینتها نابود شدن

اسباب بازیا همه داغون

کامپیوتر رو پاورش رو میزنی تند تند اگه از پشتش خاموش نباشه گند میزنی به ویندوز یک سال و نیمته جیگر سه تا موس و یه کیبرد و اسپیکر رو نابود کردی

سری شارژر گوشیمو از پریز کندی خرابش کردی کلی پول برا این یه ذره شارژر پیاده شدم

سریا هندزفریم رو هفته ای یه بار میکنی باید برم سری بگیرم

خخخخ دیگه بسه دخملم گناه داره آبروش رفت فداش بشم همه فدا سرت عشقم

امشب داشتیم دور هم تی وی میدیدم و خوراکی میخوردیم اومدی پشتت رو کردی خوابیدی برعکس خوراکی میخوری و تی وی میبینی

اینم عکسش

 

وروجک

 

 

 

اینم تفریح جدیدت

پرتاب کفش از بالا به زیر زمین

وروجک

 

وروجک

 

 

وروجک

 

 

داشتم جارو میکردم دیدم آجی کتونیا منو آورده شمام مال بابارو  دیگه بماند فرش رو خاکی کردید و یه ساعت دنبالتون دوییدم تا رضایت بدین بزاریدشون بیرون

وروجک

چند روز پیش عصرونه خونه خاله مرضیه دوست دانشگاهم دعوت بودیم وای ک چقد سخت بود بدون بابایی رفتیم و تاکسی هم اصلا نبود برا مسیرش فقط اتوبوس وای که چقد رفتیم تا به اتوبوساش رسیدیم اینجام یکم وایسادیم خستگیمون کم بشه

وروجک

 

وروجک

 

راستی شیطون بلا واکسن یک سال و نیمگی ات رو هم زدی عزیزم تازه شدی ده کیلو فدات بشم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:05
فداتون بشم که اینقده شیطون بلاید خدا نکنه دوستم
بابا و مامان
5 خرداد 93 10:07
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد