یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

یاسمین

این چند روز

1392/11/14 19:46
نویسنده : مامانی
312 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولوی مامان یعنی الان ک خوابی باورم نمیشه تو همون نخود فضول منی یعنی من رو کشتی همه دیگه رسما غصه منو میخورن از دست شیطونیای تو

از کارهای جدیدت بگم برا بالا رفتن مراسم داری اول بای بای بعد بوس هوایی بعد سینه میزنی حسین حسین میکنی بعد دست میزنی بعد بای بای دوباره بعدم پشیمون میشی ب آغوش خانواده بر میگردی فقط منو تا بالا میکشی عینک

دیگه اینکه انگشت میذاری رو نوشته ها و عکس های کتابا و میگی این چیه ؟

صب چشماتو باز نکرده کنترل رو میاری میگی آهنگ یا ب قول خودت آان

غذا رو هم میخای مستقل بخوری روزی چند بار لباساتو باید عوض کنم نفسم عاشق چایی هستی و نون ترجیح میدی بجا هرچی نون بخوری هی میگی نونو

اینم عکسای این چند روزت

ی روز برفی

 

ی روز برفی

 

دیروز صبح خواب و بیدار بودم نفهمیدم کی خوابم برد بعد ک پا شدم دیدم کی پا شدی رفتی شمشیرت رو برداشتی از کجا بالش آوردی رو در گاهی در خوابیدی نفسم

نفسم

 

جیگر مامان

 

امروز از خواب بیدار شدی میگم خوشگل شو ازت عکس بگیرم این شکلی میشی

جیگر مامان

 

جیگر مامان

 

جیگر مامان

 

خوبه کتاب داستان میخونی اگه درس میخوندی فک کنم الان رو کتابت خوابت برده بود نیشخند

جیگر مامان

قربونت برم ک با خنده از خواب بیدار میشی

جیگر مامان

 

جیگر مامان

 

دارید خستگی از خواب بلند شدن رو در میارید

جیگر مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمن و محمد پارسا
23 بهمن 92 11:49
فدات بشم من خدا نکنه دوستم
sanam
9 اسفند 92 13:27
عسیس دلم ماشالله چقدر بزرگ شدی جیگیلی خاله ایشالله 100 سال زنده باشی مرسی صنم جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد