یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

یاسمین

تاب تاب عباسی

1392/7/13 9:44
نویسنده : مامانی
451 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامانی این متن کامل شعر تاب تاب عباسی هست قشنگه نه ؟

توی خونه راه میری و میخونی تاتا عبوشی !

 

تاتا عبوشی

تاب تاب عباسی خدا منُ نندازی

می خوام پناهم باشی تا آخر این بازی

خدای دلتنگی یام خدای مهربونم

 تو حرفامُ می‌شنوی بد کردم و می دونم

می دونم از تو دورم صدای سوت و کورم

من گم شدم تو راهه خوب و بد عبورم

منُ ببخش که گاهی،شک کردم و شکستم

به این که نزدیکمی چشامُ ساده بستم

منُ ببخش که گاهی کم می‌یارم،

می‌بازم یادم می ره تو هستی

من که پر از نیازم تو دستامُ می‌گیری

هنوز دلم روشنه هنوز نبض ترانه م

به خاطرت می زنه هنوز هوامُ داری

به داد من می‌رسی

قشنگ ترین آرامش جز تو ندارم کسی

تاب تاب عباسی خدا منُ نندازی

می خوام پناهم باشی تا آخر این بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:34
یکی ازبهترین دوستانم
15 مهر 92 10:33
سلام دوست گرامی شمادعوتیدبه یک جشن تولدامامتفاوت آخه ازطرف دوست گرفته شده میخوام شماهم تشریف بیاورید تابرای دوستم ثابت بشه که تو دنیای مجازی هم میشه یه خواهر خوب پیداکرد اگر سربزنیدلطف بزرگی کردید متشکرم یاحق
مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 11:22
روزت مبارك ياسمين جووووووووونم
مامانی درسا
3 آبان 92 2:06
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک برایت روزهای زیبای بی پایان را آرزو دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 آبان 92 9:01
سلام نازی خانم تولدت مبارک اینم هدیه ما برا نازی خانم و ابجی خوشگلش http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh55.jpg
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 آبان 92 11:18
مامانی اپم بفرمایید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد