یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

یاسمین

یاس مامانش

1392/7/11 9:05
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی خوشگلم خیلی دوستت دارم عزیزم

داریم به یکسالگی ات نزدیک میشیم نفس مامان

خدا کنه با تولدت تموم گریه ها و بهونه گیری هات تموم بشه

واقعا یه وقتهایی کم میارم خیلی بی دلیل گریه میکنی و همش تو بغلمی منم دست تنها بابایی که سر کاره کسی رو هم که کمکمون کنه نداریم

((یه چیز جالب یه بنده خدایی که دیگه نمیگم کیه تا کسی از من میپرسه بچه داری چطوره و سخت نیست تا من بخوام بگم میگه نه بچه هاش که اذییت نمیکنن اینقدر صبورن یاسمین هیچی نمیگه اصلاگریه نمیکنه بچم فلان و بهمان همیشه تو دلم بهش میخندم میگم  خانم محترم اون طرفی که از من این سوال رو میپرسه هیچ جایزه و یا امتیازی قرار نیست به من بده جهت بچه داری تو خودت خودتو ناراحت نکن نیشخند1و بعد توی دلم اینقد میخندم بهش که نگووووووو1))

یاس گلم شیرینم همیشه که بهت نگاه میکنم خدا رو شکر میکنم که گلهایی مثل شما دارم ماشالله به دخترای خودم که از همه با هوش ترند البته ژن باهوشی تو خانوداه ما ارثیه قربونشون برم مثل دخمل خاله و پسر خاله هاشون باهوووووووووش و مهربونن اند دقیقا تو همچین سنی دایی محمد حسین با کامپیوتر برا خودش حدیقه الحروف رو میاوررد و بازی میکرد یاسی هم الان ما نمیذاریم و گرنه استادی شده برا خودش ارتباط نشانگر موس تو صفحه با کشیدن موس روی میز رو میدونه الهی قربونش برم که یه موس رو مرخص کردی بابایی دوباره موس خرید

 

بابایی کلا خیلی به شناها وابسته اس وقتی سرکاره هی از احوال شما میپرسه چند روز پیش تا بیدار شدی بابا سراغت رو گرفت و منم این عکس رو با واتس آپ براش فرستادم نخودی

 

نخودی

عاشق این صحنه هاتونم وقتی میام ببینم چرا صدایی ازتون درنمیاد و این صحنه ها رو میبینم بال درمیارم و ذوق میکنم

خواهرانه

بدون شرح !

بدل کار

بدل کار

 

ماشالله لاحول و لا قوه الا بالله علی العظیم

 

گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آيسو وآيسا
11 مهر 92 17:36
دخترك ناز وخوشگلآفرين به دخملهاي باهوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد