یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

یاسمین

دخترک شیطونم

1393/11/10 11:05
نویسنده : مامانی
650 بازدید
اشتراک گذاری

 

من  دزا پخت بوتونم

(من غذا بپزم )

من لباس پوش تونم

(من لباس بپوشم )

من باباب حرف تونم

(من با بابا حرف بزنم )

 

این شیرین زبونی های شماس گل دخترم

 

هر چی رو هم برا من و بابا باشه با عجله میای میگیری میگی بوس کنم حتی ژل موی بابا رو وقتی

میبرمت دست و صورتت رو بشوری میگیری دستت و میگی این بابابه ؟ بعد میگی من بوس تونم برا

بابابو

 

اینجا هم داری غذا برام پخت میکنی عسلم

 

یاسی گلی

 

 

یاسی گلی

 

یاسی گلی

 

هرچند مریض بودی و نخوردی ازش ولی در یک چشم بهم زدن دیدم پنیر پتزا و سسه که روی صفحه تبلت زدی و میگی مامان تمیز میکنه

 

بماند که تمام لباساتو لباسامو و لباساشو (اجی رو ) پر سس کردی

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان ریحانه
10 بهمن 93 12:15
از دست این دخمل شیرین زبون و خواستنی فدات بشه خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد