یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمین

کوچک رویایی من ...

1393/10/17 20:58
نویسنده : مامانی
379 بازدید
اشتراک گذاری

 

كوچك رويايي ِ من

 

دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

 

به عشق من به تو شك كند.

 

تمام ِ بودنت را حس مي كنم...

 

حاجتي به استخاره نيست  

 

عشق ما ... عشق من به تو

 

عشق تو به من

 

يك پديده است...

 

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان 

 

صداي قلب تو ... صداي زندگيست. 

 

زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من

 

زندگي را زندگي كن 

 

عاشقانه

 

... حتی وقتي بزرگ شدي 

 

كودكانه زندگي كن جانكم

 

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 

همين لحظه است...همين لحظه كه

 

با تمام جان ِ عاشقم  

 

دوستت دارم را يواشكي به

 

تو هديه ميكنم...

 

تو خوب ميداني كه من چقدر  

 

شاعرانه با تو حرف ميزنم... 

 

تو خوب ميداني كه... 

 

من تا همان لحظه كه قرار است بيايي

 

قرار است در كنارت بمانم

  

و تازه اين شروع زندگي ِ كودكانه ي تو است.

 

بخواب...

 

نترس...

 

زندگي بايد براي تو

 

روزها را عاشقانه باران

 

شب ها را ستاره باران كند

 

 

کوچک رویایی

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد