یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

یاسمین

یاسمین شیطون تر از همیشه

1393/9/16 19:48
نویسنده : مامانی
644 بازدید
اشتراک گذاری

1

گل مامان سلام

تازه دو ساله شدی 1

کلی شیرین زبون و با نمک و مهربون و خیلی شیطون ماشالله

در مقابل شیطنت هات واقعا نمیدونم چکار کنم پر انرژی و شیطونی لحظه ای آروم نمیشینی

نازنین زهرا طفلی انقدر مظلوم و آرومه ک از تو شیطنت یاد میگیره قربونتون برم

دیگه بلبل زبون شدی و همه چی میگی

شعر و آهنگ حفظ میکنی و پا بهای آبجی شعر انگلیسی و لغات زبانشو میگی

کلی عکس دارم ازتون ک توی گوشیم هستن و فعلا یه مشکلی داره گوشیم باید بلوتوث کنم یا با رم ریدر بریزم عکسا رو ک تنبلیم میشه عکسهای دوربین رو چنتایی میزارم برات تا بعد عکسهای گوشیم رو بزارم

انقدر ماشالله شیطونی ک نمیشه ازت عکس گرفت همش میدویی پشت دوربین میگی "عس بینینم "

همش هم تبلت دستته و مشغوله بازی یا پای کامپیوتری داری عکس هاتو میبینی

 و پت و مت میبینی روی تمام دیوارها رو هم نقاشی کشیدی

تفریح جدیدت هم میری رو میز می ایستی و میپری رو تخت و میگی جامپینگ

وقتی هم شیطون بشی هیچ چیزی مانعت نمیشه

تنها کاری ک میدونم باعث میشه چند دقیقه ای آرووم بشی اینه ک محکم دست و پاتو میگرم و بغلت کنم متنفری از این کار و میگی مامان "دیر دردم "(گیر کردم)

چند شب پیش ک واقعا از ترس کشتیم جای برس ها رو پرت کردی سمت نازنین خدارو شکر خورد ب کمد و هزار تیکه شد تا چند روز هر چقدر جارو میکردم هنوز شیشه توی اتاق بود

ولی حسم میگه کم کم آرووم میشی

یه چی ک خیلی خوبه عادت غذا خوردنت خیلی خوبه مثل باباجون غذا میخوری عاشق سبزیجات و سیر و فلفلی من نمیتونم غذاهایی ک میخوری رو بخورم از بس تندشون میکنی خیلی هم به سیر و پیاز علاقه داری

بعضی وقتها ک فست فود باشه غذا میشینی نون و ماست میخوری مثل پیر مردها و میگی مزه است (خوشمزه )

1

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد