یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

یاسمین

یک اتفاق ‏

1391/10/3 16:29
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز‏ ‏با‏ ‏بابا‏ ‏و‏ ‏آبجی‏ ‏رفتیم‏ ‏برا‏ ‏واکسنت‏ ‏نوبت‏ ‏بزنیم‏ ‏بعد‏ ‏داشتیم‏ ‏می‏ ‏اومدیم‏ ‏خونه‏ ‏آبجی‏ ‏جلو‏ ‏نشست‏ ‏و‏ ‏من‏ ‏عقب‏ ‏با‏ ‏شما‏ ‏بعد‏ ‏که‏ ‏خوابیدی‏ ‏گذاشتمت‏ ‏پیش‏ ‏خودم‏ ‏رو‏ ‏صندلی‏ ‏بعد‏ ‏بابا‏ ‏پشت‏ ‏چراغ‏ ‏قرمز‏ ‏ایستاد‏ ‏یهو‏ ‏صدای‏ ‏افتادن‏ ‏چیزی‏ ‏اومد‏ ‏منم‏ ‏شنگول‏ ‏منگول‏ ‏با‏ ‏خودم‏ ‏گفتم‏ ‏چی‏ ‏بود‏ ‏؟همین‏ ‏جوری‏ ‏برگشتم‏ ‏نگاهت‏ ‏کردم‏ ‏یهو‏ ‏دیدم‏ ‏نیستی‏ ‏مردم‏ ‏از‏ ‏ترس‏ ‏یهو‏ ‏دیدم‏ ‏قل‏ ‏خوردی‏ ‏افتادی‏ ‏زیر‏ ‏صندلی‏ ‏بابا‏ ‏نمی‏ ‏دونستم‏ ‏گریه‏ ‏کنم‏ ‏بترسم‏ ‏یا‏ ‏شایدم‏ ‏بخندم‏ ‏‏!‏‏ ‏سریع‏ ‏درت‏ ‏آوردم‏ ‏چکت‏ ‏کردم‏ ‏همه‏ ‏جات‏ ‏شکر‏ ‏خدا‏ ‏خوب‏ ‏بود‏ ‏فقط‏ ‏از‏ ‏خواب‏ ‏بیدار‏ ‏شدی‏ ‏‏!‏‏ ‏خدا‏ ‏خیلی‏ ‏بهمون‏ ‏رحم‏ ‏کرد‏ ‏خدایا‏ ‏شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه سمیرا
5 دی 91 0:02
عمه فدات بشه،شکرخدا که طوریت نشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد