یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

یاسمین

یاسمین خانم چه کارهایی بلد شدی ؟

1392/5/14 3:57
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

خوب قند عسل از چی بگم برات

 

یه کار جالبی که یاد گرفتی دالی کردنه الهی فدات بشم نفسم اینقدر قشنگ دالی میکنی سرت رو میاری روی شونت محکم برمیگردونی رو اون یکی شونت میگی دایی

 

یعنی هر جا نازنین زهرا جون باشه دنبالشی عین فنر که از جا در میره میدویی میری سمتش و روزها کلی باهاش بازی میکنی و صدای خندتون خونه رو پر میکنه

 

از غذا خوردنت بگم وای اصلا نمیتونم بهت غذا بدم همش یا دست پرت میکنی یا غذا رو میریزی یا با هزار زحمت که بهت غذا دادم پوفش میکنی بیرون به بابایی میگم دخترای من به لطف خدا زندن اصلا جفتتون غذا نمیخورید و من غصه میخورم

 

یه کار خوب دیگه هزار ماشالله چشم نزنم خیلی به بابایی عادت کردی و وابسته ای من راحت میذارمت پیشش و میرم بیرون تا الان نازی بلا رو نتونستم بذارم البته امروز تا حدودی شد و موند البته من یواشکی جیم زدم !!!

 

ارتباط کنترل و تلویزیونم متوجه شدی تا کانال عوض میشه برمیگردی نگاه کنترل میکنی

دیروز برگشتم به بابایی گفتم کنرل رو بهم بده یهو بدو رفتی کنترل رو آوردی دادی دستم قربونت برم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مرداد 92 4:19
افرین به یاسمین خانم باهوش
مامان آیسو وآیسا
14 مرداد 92 20:06
ای جوووونم دختر ناز وعسل
الهام مامان رامیلا
15 مرداد 92 1:45
سلام ای جانم ماشالله چه کارهایی بلد شده دخلمی ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد