یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

یاسمین

خبر خبر !!!

1392/4/15 19:13
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل یاسم

مامانی قربونت بشه دقیقا دو هفته است من درگیرم شدید خودم نزدیک یک ماهه مریض بودم خودم رو فراموش کردم از روز قبل نیمه شعبان اول من مریض شدم بعد یاسمین بعد نازنین زهرا و بعد بابایی ویروسی شده بودیم آنتی ویروسمون رو آپدیت نکرده بودیم به قول نازنین بدبخت شدیم یعنی انشالله دیگه هیچ وقت این جوری نشه پدرم در اومده هرچی بالش و پتو تشک و ملافه و رو فرشی بوده هر کدوم رو چند بار چند بار شستم دیگه نایی برام نمونده بگذریم انشالله همیشه سلامت و شاد بقاشید فسقلیها میخواستم تو این پست دو خبر رو برات بنویسم اما نه بریم پست بعدی خواستم بدونی چرا دیر نوشتم که ببخشیم برو که رفتیم .....

 

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین
15 تیر 92 20:17
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 16:09
انشالاه همیشه سلامت باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد