یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

یاسمین

من و پسر عمه هام !

1392/3/25 23:59
نویسنده : مامانی
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

این آقا پسر سید حسن پسر عمه کوچیکمه که به گفته خودش من رو از همه بیشتر دوست داره خجالتالبته به من میگه ساسمین ! امیدوارم بزرگ شد یادش نره عشق اولش کی بودهعینک همین جوری که بازی میکنیم همه چی رو به من میده مثلا یه چیزی رو از نازنین زهرا قایم میکنه یا میگه به نازنین ندید همون موقع میاره میده به من نیشخند

 

یک روز گرم بهاری و آب بازی سه نفره در پشت بام باباجون اینا

من و پسر عمه هام

 

این اقا پسر هم امیر عباس پسر عمه بزرگمه امسال میره کلاس اول خیلی پسر مهربون و خوبیه کلی با من بازی کرد الیته اون شاهین شهر زندگی میکنه و اولین بار بود همدیگه رو دیدیم اما زود باهم دوست شدیم اینم یه بازی سه نفره البته با امیر عباسم یه روز آب بازی کردیم اما عکس نگرفت مامانم یادش رفت گریه

من و پسر عمه هام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
26 خرداد 92 5:00

مامانی خدای نکرده سرما نخورند


نه اینا به باباشون رفتن بچه جنوبی اند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین می باشد